reklama

Ona III.

Zavolal som jej. Po dlhšom čase. Hravo sa chichúňa do mikrofónu mobilného telefónu. Vraj je zhúlená.. No zbohom, vravím si, to sú mi ale móresy. Aj napriek tomuto jej ´stavu´ nadhadzujem tému, ktorú rozoberáme dosť dlho na to, aby som dostal aspoň nejakú, najlepšie kladnú, odpoveď.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)
Obrázok blogu
(zdroj: Lucia Mikušová)

Chvíľu váha, potom prisvedčí, ale nič zatiaľ nesľubuje, len súhlasí. S tým, že pokiaľ sa rozhodne zmeniť názor, zaveziem ju domov a nič sa nedeje. Dohoda je jasná. O 30 minút pred domom. S nadšením sa cez mobil spájam s priateľom. "Chytil som nám Motýlika! Súhlasí! Vyrážaj! Sprchu si dáš na byte.. Tak poď úúž! Kým si to mladá nerozmyslí.."

Cestou k nej trošku váham, či som urobil správnu vec. Načo som jej do kelu volal? Určite sa urazí, ak zistí, že nesrandujem(e). Nevadí, nechám(e) sa prekvapiť. Ešte 2 križovatky, 4 zákruty a som na mieste, teda presnejšie, pred jej domom. Odtiaľ sa presunieme do ´hniezdočka lásky(?)´. Klasicky mešká, a tak sedím v aute, v duchu si opakujem : "Toto je totálna zverina! Haluz! Asi sa zmyším! Som úchyl..?" Konečne prichádza.. Neupravená, ako vždy, tak jej to svedčí najviac. ´Len´ rozpustené dlhé tmavé vlasy, lania figúra, dlhočizné nohy (až po zem:), cudné šatočky, ktorých výstrih sa začína, a zároveň aj končí, tesne pod krkom. Je tak mladučká! A ja ju takto kazím.. Tedy my. Sme vinní? Snáď nám Boh odpustí..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Táák a sme na mieste (činu)! Konečne prichádza tak dlho očakávaný bozk. Ešte stále je vysmiata z tej jej obľúbenej rastlinky. Asi naozaj netuší, čo ju čaká. Akonáhle omámenosť mizne a zisťuje čo je vo veci, čo je zámerom nášho stretnutia, ľaká sa. Potichu jej vysvetľujeme ako sa veci majú, čoho sa netreba báť a tak. Chúďa malé, žerie nám tie bláboly aj s navijákom. Mňa trápi len jedna vec. Stále mi víri v hlave. Má to dievča naozaj občiansky, alebo ma iba zavádza? Veď nevyzerá ani na štrnásť! Poznám také príbehy, keď si takéto dieťa ´užije´ s chlapom(mi) za účelom chvastania sa kamarátkam a neskôr vyjde najavo, že je pod zákonom. No a kto je potom na vine..? 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Chalani a máte ochranu?!", rozčerťuje sa. "Jasné, že máme", ukľudňujeme ju. Len sa zasmeje a beží si do kúpeľne umyť nežné rúčky. "Jééjda, kde máte uterák?", posmešne vyhŕkne. "Ach tí chlapi..", znemožní nás jedného pred druhým. Zatiaľ nám to nevadí ale z týchto jej výrokov akosi automaticky usudzujeme, že už s mužmi nejaké skúsenosti má, a teda, že má možno (snáď) aj viac ako pätnásť.. Vráti sa z kúpeľne a zahlási : "Tak čo, pripravení?". Skoro mi zabehlo! Najprv sa hrá na neviniatko a potom.. Vykľuje sa z nej hotová dračica. V pokoji, ba dokonca s radosťou, sa blíži k posteli a oddáva sa nám v plnej kráse. Veci z nej zversky strhávame a keď už je, ani sama nevie ako, celkom nahá, trošku sa začervená. Posmelí sa vodkou a zahlási : "Hráme ďalej, nie?". Ani sme neverili, ako alkohol tejto mladej slečinke pomáha. Nervozita už úplne opadla a aj akýkoľvek strach z čohokoľvek, čo bude nasledovať. No a čo, vravíme si, isto nie sme jediní na svete, čo si takto krátime dlhé letné chvíle plné otravnej horúčavy..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Celá naša ´akcia´ prebieha neuveriteľlne spontánne a hravo. Tešíme sa, raz jeden, raz druhý, a samozrejme, aj naša ´obeť´. Myslím, že detaily nie je potrebné opisovať dopodrobna.. Pokiaľ vlastníte aspoň ako-takú fantáziu, viete si predstaviť, čo znamená pre dvoch chlipníkov v najlepších rokoch užívať si s mladučkou .....nástkou.. A že sa vám zdá tento príbeh akosi prikrátky? Nám veru nie, spomíname naň s úsmevom na tvári podnes.. Čo už s nami, mužmi..?

Lucia Mikušová

Lucia Mikušová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselá bláznivá Žirafa, ktorá miluje život :) P.S. : Tough is not enough! Zoznam autorových rubrík:  ONA..VÝLEVKAMIXSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu