reklama

Ona I.

Milujem ju, ale nepriznám to. Ani JEJ to neprezradím. Tuší to. Raz som sa prekecol, no hneď som to zahovoril.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu
(zdroj: Lucia Mikušová)

Milujem ju, avšak inak, ako si to asi väčšina z vás predstavuje. Chcem ju. Chcem ju dostať, priznávam. Ide mi hlavne o fyzickú lásku, ale nie tak celkom len o ňu. Vidím kúsok duchovnej rovnováhy. To vždy, keď sa usmieva. Nezáleží na tom, či na mňa. Milujem jej úsmev. Milujem ju celú. Nadovšetko.

Blíži sa deň D. Tušíme to obaja. Nedá sa oddialiť. Už nie. Tešíme sa obaja. Na odbremenenie. Odbremenenie od povesti, nevinnosti nás oboch. Nechcem sa v žiadnom prípade náhliť, či nútiť ju do čohokoľvek nasilu. Ale večné vtipkovanie na TÚ tému a pripomínanie JEJ NAJVYŠŠIEHO ČASU si neodpustím. Veľmi rád jej TO pripomínam. Vtipkujem. Smejeme sa obaja, na mne, na nej, na nás. Je to nekonečné čakanie, ktoré sa ani jeden z nás neodváži ukončiť. Baví nás to. Asi. A možno nie, ale páči sa mi to. Obdivujem jej zdanlivo nekonečné, zo dňa na deň kreatívnejšie výhovorky, prečo ešte NESMIE. Potmehútsky sa chichúňam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nadišiel deň D. Ozaj je tu a nemôžem tomu uveriť, tak veľmi som sa tešil. Nastupuje do auta. Moja vyvolená. Korisť, obeť mojich chlípnych myšlienok? Nie.. Čo by som z toho mal? Takto je to lepšie a oveľa, oveľa krajšie. Obaja sa tešíme. Trochu znervóznie. Ale stále sa neopakovateľne príjemne usmieva a jej úsmev nekonečne dychtivo opätujem. Cítime vo vzduchu, že dnes už nás nič nezastaví. Prechádzame križovatkou. Všade tma. Vidíme len od pouličných lámp odrážajúci sa odlesk zlatých lodičiek Reklamy na hlad. Také meno sme jej dali. Rehoceme sa plnými dúškami. Vtipkujeme o jej hrkotajúcich kostiach. Tá MOJA je tiež štíhla, lenže má akosi rovnomernejšie rozložený tuk. Ak nejaký má. Neviem, ešte som ju nikdy nezahliadol v Evinom rúchu. O to bohatšia je teraz moja neskrotná fantázia starého kanca. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zastavujeme pred domom, v ktorom sa má všetko odohrať. Parkujem. Vystupujem z auta. Ostala sedieť na sedadle ako prikovaná. Sadnem si k nej späť a má slzu na krajíčku. Dlhým, ale nežným prstom ukazuje na svoje nohavice. Sú biele. Vraj znak nevinnosti. Nie je pripravená. Uisťujem ju, že ju iba vyvediem hore schodami k čarovným dverám nešej krajiny rozkoše a vkľude všetko preberieme. Súhlasí, uľavilo sa mi na duši. I na srdci. Znova sa usmieva a neviem sa na ňu vynadívať. Teraz mám pre zmenu slzu na krajíčku ja. Ja, veľký pán a všemocný ochranca jej počestnosti. Po prvýkrát sa chytáme za ruky. Sú vlhké a horia nedočkavosťou. Cink! Výťah je na správnom poschodí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Interiér našej vymyslenej krajinky sa jej páči. Na odľahčenie do seba stihla naliať gin. Stihla sa riadne opiť, kým som si umýval ruky. Nahlas sa smejeme a hľadíme si do očí. Až teraz to vidím. V jej krásnych tmavých očiach zahliadnem čosi, čo som doposiaľ nevidel. Túžba? Láska? Šťastie? Veru, nedá sa to pomenovať, akosi neviem nájsť vhodný názov na ten zjav. Ale je to ten najkrajší pohľad na svete. Milujem ju a nikdy neprestanem. Je mojou najťažšou drogou, závislosť je nevyliečiteľná. Už tak veľmi netúžim po účeli, za ktorým sme sa sem vydali. Oddávam sa napospas jej milosti a nemilosti. Občas ma dráždi pohľadom, bozkom, dotykom. Ale ja ležím nehybný a zapozeraný do nekonečných diaľav jej dvoch nádherných studní do duše. Môže si so mnou robiť, čo sa jej zachce. A vie to, verí mi, spolieha sa na moju nezištnosť. A kľudne si to môže dovoliť, som jej väzeň. A zároven väzniteľ, to však netuší. Nemusí. Hlavné je, že ju milujem a nič za to nežiadam. Chcem, túžim, ale nežiadam.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Z nášho dňa D nevzišlo nič. Teda čo sa svetských záležitostí týka. Obohatili sme sa však navzájom o nekonečný pocit blaha, ktorý trvá. Prežili sme spolu mnoho žhavých nocí a dní, avšak deň D sa stal pre nás nezabudnuteľným. Napriek tomu, že nám TO ´nevyšlo´. 

Lucia Mikušová

Lucia Mikušová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselá bláznivá Žirafa, ktorá miluje život :) P.S. : Tough is not enough! Zoznam autorových rubrík:  ONA..VÝLEVKAMIXSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu