reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Mikušová

Lucia Mikušová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselá bláznivá Žirafa, ktorá miluje život :) P.S. : Tough is not enough! Zoznam autorových rubrík:  ONA..VÝLEVKAMIXSúkromnéNezaradené

reklama

ONA..

Ona V.

Lucia Mikušová

Ona V.

V krátkosti sa predstavím. Skalopevne nosím meno Peter a každý, koho poznám ma prezýva Peťo. Som egoista, čo si budem navrávať. Neklamem, len oblbujem, sem-tam.

  • 1. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Ona IV.

Lucia Mikušová

Ona IV.

Rád hrám na gitaru. Aj si rád zapálim cigaretku a čo-to popijem popri hraní, teda tom mojom brnkaní.. Drsno sa pohrávam s jej strunami ako víchor. Zaobchádzam s týmto úchvatným hudobným nástrojom tvrdo dovtedy, kým spolu nezahráme tie správne tóny. K žene mám však iný prístup..

  • 6. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 395x
  • 13
Ona III.

Lucia Mikušová

Ona III.

Zavolal som jej. Po dlhšom čase. Hravo sa chichúňa do mikrofónu mobilného telefónu. Vraj je zhúlená.. No zbohom, vravím si, to sú mi ale móresy. Aj napriek tomuto jej ´stavu´ nadhadzujem tému, ktorú rozoberáme dosť dlho na to, aby som dostal aspoň nejakú, najlepšie kladnú, odpoveď.

  • 9. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 24
Ona II.

Lucia Mikušová

Ona II.

Spoznal som ju na mieste, ktoré považujem za najmenej pravdepodobné na zoznámenie sa s partnerkou, ktorú budem sprevádzať životom viac ako rok.

  • 7. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 438x
  • 19
Ona I.

Lucia Mikušová

Ona I.

Milujem ju, ale nepriznám to. Ani JEJ to neprezradím. Tuší to. Raz som sa prekecol, no hneď som to zahovoril.

  • 5. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu