reklama

Ona V.

V krátkosti sa predstavím. Skalopevne nosím meno Peter a každý, koho poznám ma prezýva Peťo. Som egoista, čo si budem navrávať. Neklamem, len oblbujem, sem-tam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu
(zdroj: net)

Výlučne manželku. K milenkám som úprimný. Nemám čo skrývať pred babami, s ktorými spávam, nanajvýš zbehnem na minerálku. Nepijem, som závislý na šoférovaní. O jednej mojej (bohužiaľ už iba niekdajšej) ´bokovke´ vám teraz porozprávam. Pretože ma veľmi zaujala.

Zoznámili sme sa, v tej dobe klasicky, cez chat. Náš rozhovor, ak sa tie 2 vety tak dajú nazvať, bol stručný. Nečakal som ale, že môj denný lov sa skončí tak rýchlo a dopadne nad moje očakávania akéhokoľvek druhu.

Pomaly sa dostávam k jadru celej tejto záležitosti :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A teraz sa musím poopraviť. Vlastne medzi nami prebehli na chate 4 vety, ešte som si stihol vypýtať telefónne číslo tej žubrienky a po krátkom váhaní mi ho poslala. Jasné, ako som len mohol zabudnúť. Tak jej volám, či mi vôbec poskytla svoje reálne číslo, myslím telefónne, a hneď si šikovne pýtam aj to druhé, tiež veľmi podstatné, to, ktoré vyjadruje jej vek. 18. Super, verím! Ach, aký má len milý hlas. Výborne sa počúva, som zvedavý, aký bude v skutočnosti, naživo. Musím ju vidieť, najlepšie ešte dnes!

Som nadšený! Zo seba, z nej, z (dúfam) celého vydareného dňa. Ok, súhlasí, o 2 hodiny na tom a tom parkovisku. Juchúú! Híí, do kelu, rýchlo, domov, smer kúpeľňa, hlavne rýýchlóó..! Myšlienky mi víria hlavou. Neviem, čo skôr. Som veľmi pohľadný, o to pokoj, ale dnes je výnimočný deň. Dnes musím voňať a vyzerať dokonalo! Dúfam, že mi ešte nedošiel môj obľúbený Hugo Boss. Dobre, je tam ešte trošku na dne malého flakóniku. Strek sem, strek tam, ale nie príliš, aby sa, nedajbože, neudusila. Alebo nezľakla, že som teplý. Nemám nič proti homosexuálnym ľuďom, ale na tejto slečne mi, ešte ani neviem poriadne prečo, veľmi záleží. Musím na ňu urobiť dobrý dojem, aj keby som mal prísť za ňou miesto autom, po rukách. Teším sa, tešíím!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čakám na dohodnutom mieste. Neprichádza. Ach, tie ženy, neustále meškajú. Nevadí, počkám. Čakám 5 minút, 10, 15.. Volám.. Už je na ceste, len sa musela po dačo vrátiť domov.. Omeingott! To je baba! K nakusnutiu! Musím ju mať. Musím, musím, musím! Aspoň na chvíľu. Pýtam sa jej, či má voľný byt, ospravedlňujúco zošpúli pery. Hm, smola. Nevadí, niečo vymyslíme. Teda ja, ja som predsa muž, no nie?

No samozrejme, vymyslím, vymyslím, ale čo?! Smerujeme si to do jednej z lodiek na veľrieke. Je pekný slnečný deň a moja krásna spoločnosť mi ho ešte viac spríjemňuje. Úsmev.. Úsmev? Jej úsmev? Pomóóc! Neodolal som, vrazil som jej pusu na ľavé líce, potom na pravé a nakoniec na jej sladučké šťavnaté P E R Y.. .. Uff, úf-uf-uf..! Zchádzam z neba ako v spomalenom filme. Ty kokso! Tak toto je fakt sila! Baba jedna, čo to so mnou robí? Čo si o sebe vôbec myslí?! Že ma tu bude takto vykoľajovať? Mňa, starého fotra? Smejem sa, smejeme sa, smejú sa.. Hoďku sme si posedeli v jemnom letnom vánku len kúsok nad vodou, a zrazu, čo sa nestane?! Stretli sa nám pohľady. Priznávam - nečakané. Otázka a odpoveď v našich očiach nám bola obom jasná. Ide sáá!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Táákže, smer hotel, akýkoľvek :)! Hmm.. Cez 4 tisícky na noc, môže byť, beriem ho. Jééjda moje zlatko si dáva sprchu, och, aká čistotná :)! Veď nemusí, nesmrdí, naopak.. Nóó, poď úúž :)! ÓÓuu, netušil som, že je tak.. Zvodná! Je pravda, že nahú som si ju predstavoval už na lodi, ale, že bude až takto.. Dobráá.. No toto? Hm, hm, hmm.. Musím sa usmievať, nemôžem prestať, asi mi ostanú mierne skrivené ústa :). Ale pokiaľ sa mi to stane kvôli nej, tak nevadí. Bože, prečo mi tak veľmi na nej záleží? Veď ju ani nepoznám. Sme ´spolu´ sotva 4 hodiny.. Šaliem.. Keby ma tak žena videla. Tak by sa asi vôbec nečudovala. Jednu milenku už mám, ale akosi pribrala, a keďže som na štíhle, hlavne štíhle, žabky, tak toto tu stvoreníčko krásne, prenádherné, stojace pri posteli so zvodne našpúlenými perami.. Čo som to chcel vlastne povedať..? Neviem.. Už neviem, nedá sa cúvnuť, nedá sa odolať, to teda v žiadnom prípade..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bum! Preboha! Čo sa deje?! Spadla na zem, no, ako vidím, tak mi tá medina predsa na niečo je. Ok, umelé dýchanie, z úst do úst, veď na tom nič nie je.. Raz, dva, tri.. Pulz odchádza.. Dýchaj, maličká, toto som naozaj nechcel.. Bledne. Sanitka húka, zahmlieva sa mi pred očami. Na moje veľké šťastie má akurát službu kamarát.. -Peťo, máš tu ženu!
-Si robíš prdel!
-Fáákt, pred chvíľou ju priviezli!
-Pri - čo?
-Priviezli.
-Veď je len v siedmom!
-Nuž, stáva sa..
-Ale nie mne. Však nie mne?
-Bohužiaľ..
-A dieťa je v poriadku? A ona?
-Ešte sa nič nevie..

Kam teraz? Do ktorých dverí? Ktoré sú pre mňa tie správne? So ženou som 4 roky, s ňou 4 hodiny.. Milujem ju.. No čo, stáva sa, zamiloval som sa ako malý fagan. Serem na všetko, idem za ňou, hentá koza ma aj tak len ohovára po celej rodine, nemám čo stratiť.

Už sa prebrala. Stále sa zvodne usmieva.. -Prečo nie si s rodinou?
-Nemám rodinu.
-Máš, tvoj kamarát..-
-..veľa pije :)
-Myslím, že ťa ľúbim.
-Ja teba tiež, kráska.
-Máš peknú voňavku :)
-Díík :)
-Si so mnou lebo som krásna?
-Áno.
-Prečo?
-Lebo si krásna.
-Ale prečo si so mnou kvôli kráse?
-Jááj dievča, to je pre mňa veľmi zložité, spinkaj, si slabá, doktor povedal, že..-

Spí. S úsmevom na tvári. V mojom mohutnom objatí. Mám slzy v očiach. Prvýkrát v živote. Nie z výčitiek svedomia, ale z lásky, ozajstnej lásky.

Lucia Mikušová

Lucia Mikušová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselá bláznivá Žirafa, ktorá miluje život :) P.S. : Tough is not enough! Zoznam autorových rubrík:  ONA..VÝLEVKAMIXSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu