reklama

Ona II.

Spoznal som ju na mieste, ktoré považujem za najmenej pravdepodobné na zoznámenie sa s partnerkou, ktorú budem sprevádzať životom viac ako rok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)
Ach, koľko času sme tu strávili..
Ach, koľko času sme tu strávili.. (zdroj: Lucia Mikušová)

Je veľmi milá, šarmantná, priateľská, pracovitá, má zmysel pre humor.. Je neskutočne skutočná. Pre mňa. Nemyslel som si, že ´niečo tak mladé´ sa mi môže takto rýchlo dostať pod moju, nie príliš tenkú, kožu. Ale podarilo sa jej to. Ba dokonca sa mi vkradla aj do duše, srdca. Bez dovolenia. Mám ju tam možno aj doteraz, ale nie o tom som chcel..

Prvé, čo ma na jej osobe upútalo, je jej vzhľad. Pracuje(me) vo fast-foode, a predsa je tak štíhla. Je celý deň na nohách, ale neulieva sa a kmitá, zvŕta sa, ako včielka. A ja, trúd, sa na ňu dívam a dívam a.. Dívam sa na ňu po celý ten dlhočizný deň. Až na jeho sklonku som sa po prvý raz odvážil. Teda skôr ona, ale veľmi opatrne, len naznačila, že ja, plachý introvert (v tej chvíli určite), sa môžem odvážiť. Odvážiť sa posunúť v mojom, v poslednom čase azda trochu trúchlivom, živote o krok vpred.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Začervenám sa, ale v šere slabej žiarovky si to nevšimla. Našťastie. V opačnom prípade by som asi veľmi rýchlo zdúchol. Osem hodín práce sa chýli ku koncu. Zatvárame. Ale my dvaja, opustení, za mrežami stravovacieho zariadenia, pokojne hráme tenis s tým, čo sme našli na zemi a tak.. Romantické. Romantické? Ale hej, romantické, nech to čert vezme! Aj keď sa za romantika vôbec nepokladám. Asi sa ním stanem. Aspoň kvôli tejto výnimočnej dievčine, ak nie kvôli sebe (to nejde, nie som totiž sebec).

S našimi si rozumie, ale len pokiaľ nepríde hádka. Logické :) Nuž a ak sa schýli k slovným prestrelkám, radšej vybehneme do blízkeho lesa :), alebo len tak brázdime sídliskami, so psami, kamarátmi a tak. Kúpime si v nonstopke ´malborkydesiny´ a za chrbtami našich rodičov pofajčievame a dohadujeme sa, ako sa potom neskôr zbavíme toho zápachu, ktorý je pre našich rodičov tak nepríjemný a hneď im zvykne udrieť do nosa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Smejeme sa, kričíme, bozkávame sa (keď sa kamaráti nepozerajú), beháme, lietame v oblakoch. Áno, lietame, veď na čo máme krídla? Naše krídla mladosti.. Dnes sú už možno dávno preč, ale kto vie.. Ako tak vystrájame, občas precitneme a zistíme, že nám psy ušli. No do kelu, čo teraz?! Nič, rýchlo sa treba pustiť do hľadania, inak ´nás naši zabijú´. Samozrejme, len obrazne. Ale veď tie naše potvorky vyhladnú, zacnie sa im, pribehnú naspäť. A samozrejme, budú sa tváriť, akoby boli celý čas pri nás, že sa nám len prisnil ich ´útek´.

Jááj, čo všetko sa nám spolu prisnilo.. Manželstvo, deti, spoločný život.. Mať len jeden druhého (deti až časom), to nám stačí. Teraz, v tejto nekonečnej, a pritom krátkej, neopakovateľnej chvíli. Keby sme tak poznali budúcnosť. Hneď by sa žilo ľahšie. Ale nepoznáme, a tak si ju buď vymýšľame, alebo nechávame všetko len tak, na náhodu. Náhoda. Zvláštne slovo, veľmi zvláštne. Také zvláštne ako ´osud´. Čo je osud? To, čo bude. Ale to, čo bude, zistíme, len ak vyčkáme bez zbytočného (?) vypytovania sa a polemizovania. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lenže všetko pekné sa raz musí skončiť, taký je zákon (lásky?). Áno, boli to krásne dni, mesiace, rok a dačo. Ale povedali sme si dosť, stačilo. Asi si už viac nie sme súdení. Časom sme sa zmenili, obaja, nehodíme sa k sebe. Nie tak, ako predtým. Boli sme mladší, alebo sme jednoducho iba inak premýšľali. Samozrejme, mali sme aj predtým nejaké tie skraty a niekoľko desiatok rozchádzaní sa a znovuschádzaní.. Ale tentokrát už to bol naozajstný ´rozchod´. Bolel nás oboch. Bolel a prebolel. A teraz sme na kamarátskom ´leveli´. Dokonca si aj lepšie rozumieme. Čím to je? Zbytočná otázka :) Ničím. Proste, vec sa má tak a nemeníme to. Vyhovuje nám to obom, zdá sa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Áno, cítim sa niekedy trochu osamelo, ale vždy to nejako prejde.. Dvakrát (myslím tak vážne) do tej istej rieky nevstúpiš. Vééľmi otrepaná fráza. Ale chtiac-nechtiac - pravdivá.

Lucia Mikušová

Lucia Mikušová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselá bláznivá Žirafa, ktorá miluje život :) P.S. : Tough is not enough! Zoznam autorových rubrík:  ONA..VÝLEVKAMIXSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu