reklama

Ideálny partner

Davy, masy ľudí. Miliardy ľudí na prekrásnej modrej planéte..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Žeby bol zrovna tento tu pre mňa ten pravý? :)
Žeby bol zrovna tento tu pre mňa ten pravý? :) (zdroj: National Geographic)

A predsa väčšina z nás hľadá jedinca, jedného jedinného,ktorý by s nami zdieľal svoj osud a miloval nás, a zväčša ho nazývame ´ten pravý´. Ale kde nájsť osobu tohoto druhu? A hlavne, ako? Tož, otázka na zamyslenie :).

Každý z nás má soju vlastnú, často i vekom meniacu sa predtavu o tzv. ideále. Ale nik nie je bezchybný, a tak sa pýtam, ako vzniklo pomenovanie ´ideálny partner´? Neviem, viete? Prezraďte:).

Krátky príbeh :

V rannom detstve jej rodičia vtĺkali do hlavy nezmysly o istom Princovi Róbertovi, bývajúcom v honosnom kaštieli. Obliekali ju do šiat zo 17. storočia. Páčilo sa jej to? Zdá sa, že aj trochu áno. Ale čo ak spomínaný princ naozaj existuje (zhoda náhod?) a čaká, kým dovŕši malá slečna 18 rokov? A..? Vezmú sa? Možno.. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Poviem vám, že všetko na tomto svete (aj mimo neho) je možné. Či chcete, či nie :).

Pokračovanie..

A tak sa z našej malej slečny stala, dá sa povedať, ´puberťáčka´ a hádže to s ňou teda riadne. Samozrejme, nie navonok, pekne potichúčky. A ´princezná´ na princa pomaly ale isto zabúda. Nachádza si kamarátov v spolužiakoch, podaktorí sa jej snáď aj pozdávajú a začína žiť tak trochu iným životom. Preklenúť do sveta dospelých sa jej ešte tak skoro nepodarí, aj keď, čas beží ako o život, ale naozaj má ešte k životu zodpovedných sebestačných ľudí ďaleko. Síce je už teenagerkou, ale zatiaľ iba na prahu začiatočníkov. Myslí si síce, že už presne vie o čom je život, ale vskutku nevie dokopy nič.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a koniec?

Neznámy. Zatiaľ je táto dievčina ešte stále na prahu adolescenta a ešte stále nepozná život. Ale v kútiku duše čaká, kým si po ňu Princ Róbrt príde, najlepšie na koni :), požiada otca dámy o jej ruku a s najväčšou pravdepodobnosťou budú žiť šťastne až do smrti.

Viem, otrepaná fráza z rozprávok. Ale na základe čoho vlastne vznikla? Iste, sú rozprávky, ktoré nezodpovedajú veľmi realite, alebo sú aspoň prikrášlené, ale tie, čo sú pravdivé.. Sa mi asi ešte nedostali do rúk. Neverím na prica, aj keď stávalo sa mi často, že som sa pristihla ako nad ním rozjímam. Ale asi márne. Žiadny princ na bielom koni na obzore nie je. A ak aj áno, nevidím ho. Pre oči, pre iných ´princov´, pre životný štýl, pre pre pre.. Preto, že ma pohltil svet dospelých kozmickou rýchlosťou a už nie je šanca na návrat do detskej (aj teenagerskej) ríše snov. Dospelosť ma stiahla ako priviazaný kameň o nohu pod vodu. Náhle, prudko a rýchlo. Bez varovania.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nemám čas rozmýšľať nad možnosťou existencie ´toho pravého, ideálneho partnera, princa na bielom koni´ (je jedno ako ho nazvem). Hmm.. Čas. Magické to slovo. Vedúca dramatického krúžku, ktorý som kedysi navštevovala ho vystihla veľmi výstižne. "ČAS, Č a S, Človek a Svet, neexistuje, aby ste vraveli ´nemám čas´, čas je nekonečný, nedá sa vlastniť, radšej povedzte, som zaneprázdnený, alebo príliš lenivý na to, aby som čokoľvek vykonal." A má pravdu. Prvé dve slová z tohto odstavca beriem teda späť a nahrádzam inými slovami, a to - som zanepráznená (lenivá našťastie nie som, len občas unavená :)).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže ideálny partner, chýbajúca polovička každého z nás sa nachádza v čase. Len ho treba objaviť. Vraj sa nemá hľadať. Vraj on si nájde cestu k nám. Figu borovú! Veď uznajte, ako si nás nájde, keď ani on nás vlastne nemá hľadať? Tak hľadajte, alebo aj nehľadajte ak ´nemáte čas´, a sami uvidíte ako to dopadne. Kedy? No predsa na konci života :).

Pokiaľ som niekomu spôsobila traumu ´pesimistickými rečami´, tak nezúfajte. To, čo tu píšem, nie je definícia, či zákonitá pravda. Je to len môj názor, úvaha. Takže hlavy hore a oči na stopky! :). 

Lucia Mikušová

Lucia Mikušová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselá bláznivá Žirafa, ktorá miluje život :) P.S. : Tough is not enough! Zoznam autorových rubrík:  ONA..VÝLEVKAMIXSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu